Powered By Blogger

marți, 22 decembrie 2009

cu sania

Azi-noapte am visat ca brusc aveam parul foarte lung. Imi placea, desi nu-mi mai doresc asa ceva, nu-mi mai permite varsta. Acum ma intreb ce semnificatie ar putea avea.
Fara nicio legatura, azi am vazut, asteptand autobuzul in statie, o scena care m-a amuzat si m-a racorit cumva.
Am doi elevi. Amandoi invata bine si n-au probleme la scoala. Sunt impreuna din clasa a 9-a si mi s-a parut la un moment dat ca ea il cam duce in spate, ca el e asa, aerian, iar ea are grija sa-l faca atent cand e nevoie. Stiu ca i-am si spus o data sa-l lase in pace, sa se descurce singur, pentru ca mi s-a parut ca el profita de grija ei. Apoi i-am lasat in pace.
Azi, el trecea prin statie tragand din greu o sanie. Pe sanie era ea, stand nemiscata si cu o expresie de incrancenare pe fata. Sau de normalitate, nu mi-am dat seama. Fapt e ca m-a facut sa zambesc imaginea. Deci fata nu se lasa exploatata pur si simplu. Bun!

Un comentariu: